SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :
FESPA Eurasia’ya Sektörden Tam Not
FESPA Eurasia fuarı, baskı sektörü
oyuncularının beklentisinin ötesine geçiyor. Geçen yıl yeni teknolojilerini ve
ürünlerini tanıtan şirketler iş fırsatları bulurken ve yeni bağlantılar kurdu.
2022’de katılımcılardan tam not alan FESPA Eurasia, bu yıl da 23-26 Kasım
tarihleri arasında Avrasya Bölgesi’ni İstanbul’da buluşturacak
Endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının tüm yeniliklerinin bir
arada sergilendiği Avrasya’nın en büyük fuarı FESPA Eurasia, sunduğu iş
fırsatlarıyla katılımcıların beklentilerini aşıyor. Geçen yıl yeni
teknolojilerini ve ürünlerini tanıtan şirketler iş fırsatları bularak yeni
bağlantılar kurdu. 2022’de katılımcılardan tam not alan FESPA Eurasia, bu yıl
da 23-26 Kasım tarihleri arasında 10. kez Avrasya Bölgesi’ni İstanbul’da
buluşturacak.
10 binden fazla ziyaretçi katılıyor
Tüm yıl heyecanla beklenen FESPA Eurasia, geçen yıl İstanbul Fuar Merkezi’nde
(İFM) 1-4 Aralık tarihleri arasında 500’den fazla marka ve 10 bini aşkın
ziyaretçiye ev sahipliği yaptı. 87 ülkeden ziyaretçi çeken FESPA Eurasia ile
birlikte yerli üreticiler yeni pazarlara açılma fırsatı buldu. FESPA Eurasia, 4
günde tüm yıl için 1 milyar dolarlık iş hacmi yarattı. Bu yıl da FESPA Eurasia,
23-26 Kasım tarihleri arasında sektörü yurtdışından gelen ziyaretçilerle
buluşturarak yeni iş ortaklıklarına ev sahipliği yapacak.Katılımcılar, FESPA
Eurasia’nın sektörün bir araya geldiği en önemli etkinlik olarak kendilerine
yeni bir bakış açısı kazandırdığını söylüyor. Katılımcılara göre kurumları,
FESPA Eurasia ile birlikte beklentilerinin üzerinde talep görüyor. Sektörün
önde gelen isimleri FESPA Eurasia hakkında şöyle konuşuyor:
ARDA İÇÖZ (LATRO KİMYA):
Latro Kimya FESPA Eurasia’ya ilk kez 2022 yılında katıldı. Fuar, bize çok güzel çıktılar elde ettiğimiz güzel bir 4 gün sundu. Sektörde parça baskı ve parça baskı boyaları üzerine çalışıyoruz. Su bazlı plastik ürünlere karşılık olarak çıkarttığımız daha sürdürülebilir, yıkama ve ütüleme dayanımı sonsuz olan, elastikiyeti yüksek, fonksiyonel ve birçok efekti üzerine uygulayabileceğiniz tekstil ürünlerinin baskı boyalarını üretiyoruz. Ürettiğimiz ürünler arasında dünyada ilk olanlar var. Dolayısıyla burada yeni ürünlerimizi tekstil firmaları ile buluşturmak için FESPA Eurasia bizim için çok iyi kaynaklardan biri.
CANAN KARAÇAY (İSTANBUL REKLAM):
Bizim için FESPA Eurasia çok başarılı geçti. Bir önceki yıla göre çok daha memnunduk. Özellikle yurt dışı katılımcılarımız fazlaydı. Avrupa ülkelerinden ziyaretçiler ağırladık ve Arap ülkelerinden de yoğun katılım oldu. Bu yıl ve gelecek yıl da fuarda misafirlerimizi ağırlayacağız. ARED’in desteğiyle FESPA Eurasia’yı sektördeki tek fuar olarak görüyoruz. 2023 yılında da fuarda yeni makine ve yeni ürünlerimizi müşterilerimize sunacağız.
OĞUZ DİNÇER (CMYK REKLAM):
FESPA Eurasia’da geçen yıl beklemediğimiz kadar talep oldu. Öncesinden
hazırlanmamız misafirlerimiz açısından büyük bir avantajdı. Büyük bir şenlik
içerisinde geçen fuarda uluslararası misafirimiz yoğundu. Gerek yurt içi gerek
yurt dışı olarak katılımın kalitesi üst seviyede. Görüyoruz ki teknolojinin
gelişmesiyle beraber müşteri profili de yükseliyor. 18 ülkeden misafirlerimizi
ve Türkiye'nin 7 bölgesinden iş ortaklarımızı davet ettik. Amacımız
misafirlerimize gelişen yurtiçi ve dünyadaki teknolojiyi Türkiye'de de
olduğunca kaliteli biçimde sunabilmek. Diğer katılımcılar da müşterilerini
davet etmek konusunda İstanbul’un turistik lokasyonunu da öne çıkararak özenli
davranırlarsa ve teknolojilerimizi daha geniş kitlelere sergileyebilirsek
sanıyorum İstanbul, FESPA Eurasia ile dünyanın fuar merkezi olma yoluna
gidebilir.
SELAHATTİN AYGÜLER (PIMMS GRUP):
Pimms olarak fuarlardaki bakışımız müşteri ziyaretlerini beklemek, ürünlerimizi
tanıtmaktı. Geçen yıl yeni ürünlerimizi tanıttık. 43. yılımızı geride bırakırken
bir firmanın kendini tanıtması için mutlaka fuarlara katılması gerektiğini
düşünüyoruz.
SEMİH GÖKDENİZ (MERT DİJİTAL):
FESPA Eurasia’da müşterilerimize yeni sistemlerimizi tanıttık. Hem yurt
dışından hem yurt içinden çok sayıda müşterimiz standımızı ziyaret etti. Bu
fuar sayesinde yeniliklerimizi fuara gelen ziyaretçilerimize tanıtmış olduk. 4
yıldır FESPA Eurasia’ya katılıyoruz. Bundan sonraki süreçte de yine yeni
teknolojilerimizi ziyaretçilerimize sunmaya devam edeceğiz. FESPA Eurasia’yı
ziyaret edebilecek müşterilerimizin arz-taleplerine göre makine parkurlarımızı
sunuyoruz. FESPA herkesin bildiği gibi globale hitap eden bir fuar.
Müşterilerimize rahat ve kolay ulaşabileceğimiz bir etkinlik olduğu için bu yıl
da fuardayız.
TANER GÜVEN (OPTIMUM DIGITAL PLANET):
FESPA Eurasia’nın bir sektör fuarı olduğunu biliyor ve destekliyoruz.
Geçtiğimiz yıl da fuardan çok mutlu ayrıldık. ARED’in desteği dolayısıyla da
FESPA Eurasia’yı birincil fuar olarak kabul ediyoruz. Dolayısıyla biz sadece
FESPA’ya katılıyoruz ve Türkiye’de başka bir fuara katılım göstermiyoruz.