SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :
FESPA Eurasia Fuarı’na 6 ay kala büyük katılımcılar şimdiden bir başka başarılı yıl için heyecanlarını ve sabırsızlıklarını dile getiriyor.
4. yılında 8-11 Aralık 2016 tarihlerinde İstanbul CNR Expo’da düzenlenecek olan Avrasya bölgesine yönelik fuar, ilk kez düzenlendiği 2013 yılından beri geniş format dijital baskı, serigrafi baskı ve tekstil baskı alanında bölgedeki en önemli fuar haline geldi.
9,000’den fazla tekil ziyaretçiden oluşan profesyonel kitlesiyle FESPA Eurasia, açılışından bu yana her yıl ziyaretçi sayısını artırarak toplamda %36’lık bir artış kazandı. Ziyaretçi profilinin oldukça güçlü olduğu FESPA Eurasia 2015’te, ziyaretçilerin %82’si karar verme süreçlerinde aktif rol alan kişilerden oluşuyordu ve ziyaretçilerin toplam yatırım bütçeleri 1.5 Milyar € idi.
Hızla büyüyen dijital ve tekstil baskı sektörlerinde üretici ve baskıcıların FESPA Eurasia’da bir araya gelmesi, yeni pazar fırsatları yakalamak ve üst düzey sektör profesyonelleriyle gerçek bir iletişim kurabilmek için çok önemlidir.
FESPA sektöre yardımcı olan güçlü organizasyonlar gerçekleştirmek için aktif olarak yerel dernekleriyle iletişim kurmakta ve onların tavsiyelerini dikkate almaktadır. FESPA, Avrasya bölgesindeki baskıcıların ihtiyaçlarını karşılayan bir fuar düzenleyebilmek için, Türkiye’deki üye derneği olan ARED ile ortak çalışmakta ve Yunanistan, Romanya, Bulgaristan ve Ukrayna’daki derneklerinden bölge ile ilgili sektörel bilgi edinmektedir. Bu sağlam ilişkiler, FESPA’nın global baskı topluluğu için yüksek kalitede etkinlikler düzenleme konusundaki 50 yıllık deneyimi ile birleşince, bölgesel ziyaretçiler için dünya çapında bir fuar düzenlenmesi kaçınılmaz oluyor.
Optimum Digital Planet firmasının sahibi Taner Güven, firmasının FESPA Eurasia Fuarı’nda yer alması hakkında şunları belirtti; “FESPA Eurasia bizim için her zaman başarılı bir fuar olmuştur. Bu fuar daha uzak bölgelerin yanı sıra, tüm Avrasya’dan yeni ve hali hazırda bulunan müşterileri bir araya getiren harika bir buluşma noktası. Yatırım yapmaya hazır, çok çeşitli bir ziyaretçi profili var. Geçtiğimiz FESPA Eurasia Fuarı’nda yeni müşteriler kazandık, ayrıca fuarda 12 adet makine satışı gerçekleştirdik. Bu yılki fuarın getireceklerini şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum. Eminim bu yıl bir başka verimli fuar daha geçireceğiz. ”
FESPA Eurasia hakkında daha fazla bilgi için www.fespaeurasia.com adresini ziyaret edebilirsiniz.