SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :
Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED), bu yıl 6. kez ARED Ödülleri’ni düzenlemeye hazırlanıyor. 1 Haziran’da başvuruları online olarak almaya başlayan ARED, ‘En İyi Endüstriyel Reklam Ödülü’ ve ‘Gelecek Vadeden Tasarımcı Ödülü’ kategorileriyle kazananları 3-6 Aralık’ta düzenlenecek FESPA Eurasia 2020’de açıklayacak
Türkiye’de 9 milyar dolarlık büyüklük ile 125 bin kişiye istihdam sağlayan endüstriyel reklamcılık sektörü, yaratıcı çalışmaları desteklemek üzere ARED Ödülleri’ni 6. kez düzenlemeye hazırlanıyor. İlk kez 2015 yılında gerçekleşen ARED Ödülleri,
En İyi Endüstriyel Reklam Ödülü ve
Gelecek Vadeden Tasarımcı Ödülü ile sektöre yönelik desteğini artırmayı hedefliyor. 1 Haziran itibariyle başvuruları
www.aredodulleri.com adresinden almaya başlayan Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED), kazananları 3-6 Aralık 2020’de düzenlenecek sektörün en büyük fuarı FESPA Eurasia 2020’de açıklayacak.
Türkiye’de kısa zamanda teknolojik gelişimle rekabetçi sektörlerden biri haline gelen endüstriyel reklamcılığın her geçen gün gençlerin daha çok ilgisini çektiğini belirten ARED Başkanı Ahmet Özdemirel şöyle konuşuyor: “ARED Ödülleri’yle yaratıcı, özgün ve sofistike uygulamalarla sektörde fark yaratan çalışmaları öne çıkarmaya çalışıyoruz. Gelecek Vadeden Tasarımcı Ödülü’yle öğrencilere de fırsat yaratmayı hedefliyoruz.”
Yarışmada firmalar hayata geçirdikleri en iyi endüstriyel reklam uygulamalarıyla başvuruda bulunurken öğrenciler COVID-19 sonrası yeni normal dönem için çalışmalar yapacak. Kamusal alanlarda oluşabilecek mecburi veya keyfi yoğunluğa karşılık, toplumsal sağlığı koruyucu ve teşvik edici uygulamalar geliştirmek hayati bir önem kazanacağından öğrencilerin sosyal mesafe temalı şehir mobilyaları, AVM, otel, market girişlerinde kullanılabilecek hijyen tünelleri ve/veya hijyen sağlayıcı ürünler, AVM, market-mağaza içi uygulamalar kategorilerindeki endüstriyel reklam ürünü tasarımları yapmaları bekleniyor. Yarışma için online başvurular 11 Ekim 2020’de sona eriyor.