SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :
FESPA Eurasia 2024 İçin
Hazırlıklar Başladı
·
Tüm yıl heyecanla
beklenen Avrasya Bölgesi’nin lider geniş format baskı ve endüstriyel reklam
fuarı FESPA Eurasia için hazırlıklar başladı. Sektörün talebiyle Aralık yerine
11-14 Eylül tarihlerinde düzenlenecek olan FESPA Eurasia, ‘Dönüşümü
Hızlandırın’ sloganıyla bölgeyi İstanbul’da buluşturacak.
·
2023’te 11 bini
aşan ziyaretçi sayısıyla tarihi rekorunu kıran FESPA Eurasia bu yıl da endüstriyel
reklam, tekstil, serigrafi ve promosyon baskı ürünlerinden, LED’lere, 3D
ürünlerden geniş format baskı ve araç kaplamaya kadar en yeni teknolojilere ev
sahipliği yapacak.
Endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının tüm yeniliklerinin bir arada sergilendiği Avrasya’nın en büyük fuarı FESPA Eurasia, bu yıl ilk kez 11-14 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Tüm yıl heyecanla beklenen FESPA Eurasia, İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) 11’inci kez düzenlenerek ‘Dönüşümü Hızlandırın’ sloganıyla bölgeyi İstanbul’da buluşturacak. Baskı sektöründen gelen taleple Aralık ayından Eylül ayına çekilen FESPA Eurasia, endüstriyel reklam, tekstil, serigrafi ve promosyon baskı ürünlerinden, LED’lere, 3D ürünlerden geniş format baskı ve araç kaplamaya kadar en yeni teknolojileri bir araya getirecek. Bu yıl ilk kez fuar Çarşamba günü başlayarak Cumartesi günü sona erecek.
FESPA Eurasia, 2023 yılında İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) 23-26 Kasım tarihleri arasında 10’uncu kez düzenlenirken 500’den fazla markaya ev sahipliği yapmıştı. 78 ülkeden uluslararası sektör profesyoneli çeken FESPA Eurasia ile birlikte yerli üreticiler yeni pazarlara açılma fırsatı buldu. FESPA Eurasia, 2023’ü 11 binin üzerinde tekil ziyaretçi sayısıyla tarihi bir rekora ulaşarak tamamlamıştı. Çok sayıda işbirliğine ev sahipliği yapan FESPA Eurasia, sektöre 1.1 Milyar Euro’luk ticaret hacmi sağlayacak.
Sektör istedi artık Eylül ayında düzenlenecek
ARED Başkanı Şahin Acar, Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED) ve global baskı federasyonu FESPA işbirliğiyle düzenlenen fuarın sektörü destekleyeceğini belirterek şöyle konuştu: “Geçen yılı rekor ziyaretçi sayısıyla tamamlamanın gururunu yaşıyoruz. Bu yıl da bölgedeki farklı ülkelerden ziyaretçileri İstanbul’da ağırlayarak sektöre öncülük edeceğiz. Endüstriyel baskı ve reklamcılık sektörünün talebiyle artık FESPA Eurasia Kasım veya Aralık ayı yerine Eylül ayında düzenlenecek. Yılın en hareketli dönemi olan son çeyreğinde katılımcılar yeni pazarlar keşfederek ihracat bağlantıları yapma fırsatı bulacaklar.”