FESPA ve ARED YEREL FAALİYETLERLE AVRASYA BÖLGESİNE OLAN BAĞLILIKLARINI GÖSTERİYOR [ 22 Eylül 2016 ]


FESPA ve ARED YEREL FAALİYETLERLE AVRASYA BÖLGESİNE OLAN BAĞLILIKLARINI GÖSTERİYOR
FESPA ve ARED YEREL FAALİYETLERLE AVRASYA BÖLGESİNE OLAN BAĞLILIKLARINI GÖSTERİYOR
FESPA ve ARED YEREL FAALİYETLERLE AVRASYA BÖLGESİNE OLAN BAĞLILIKLARINI GÖSTERİYOR
FESPA ve ARED YEREL FAALİYETLERLE AVRASYA BÖLGESİNE OLAN BAĞLILIKLARINI GÖSTERİYOR
FESPA ve ARED YEREL FAALİYETLERLE AVRASYA BÖLGESİNE OLAN BAĞLILIKLARINI GÖSTERİYOR

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

FESPA; Türk ortağı ve FESPA Eurasia partneri ARED ile yerel baskı sektörüne destek vermeye devam ediyor. Yerel baskı topluluğunun geleceğine olan bağlılıklarını sürdüren FESPA ve ARED bölgesel faaliyetleriyle sektörün gelişimine teşvik ve destek sağlıyor.

Yerel baskıcıların daha hızlı ve karlı büyümesine destek olan FESPA; sağlam yapılanmış, uluslararası yeniden yatırım programı ‘Amaç için Kazanç’tan faydalanıyor. Baskıcılara bilgi kaynakları ve yeni fırsatlara erişim sağlamaya odaklanan FESPA, bu firmaların merkezi ve ortaklık kaynaklı girişimler sayesinde karlı ve istikrarlı bir şekilde büyümelerine yardımcı oluyor.

FESPA’nın bir fuar firmasından daha fazlası olduğunun altını çizen FESPA Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan ‘Amaç için Kazanç’ felsefeleriyle küresel baskı dünyasının kendilerine olan desteğine karşılık vermeyi amaçladıklarını dile getirdi. Ryan, Avrasya endüstrisiyle buluşma noktaları olan FESPA Eurasia Fuarı’nın yanı sıra ARED ortaklığıyla çeşitli etkinliklere ev sahipliği yaptıklarını; bu sayede Avrasya’daki endüstriyel reklamcılar ve baskıcılarla olan iletişimlerini yıl boyunca sürdürdüklerini açıkladı.

FESPA’nın ‘Amaç için Kazanç’ programının desteğiyle ARED; eğitim, bilgi ve uygulama paylaşımı, network oluşturma ve sektörün büyümesi ile ilgili çeşitli faaliyetlere yatırım gerçekleştirdi. Bu faaliyetlerden biri olan ARED Endüstriyel Reklam Ödülü ile yerel açık hava reklamcılarının yaratıcılıkları ve yenilikçi yaklaşımları ödüllendiriliyor.

Endüstriyel Reklam Ödülü etkinliğindeki başarısını sürdüren ARED, FESPA Eurasia 2016’da (8-11 Aralık 2016, CNR Expo, İstanbul) gerçekleşecek bu ödül törenine bir kez daha ev sahipliği yapacak. Bu yarışma kapsamında uzman bir jüri tarafından seçilecek olan finalistler FESPA Eurasia ziyaretçileri tarafından oylanacak. Oylama sonucu belirlenen birinci Hamburg’da gerçekleşecek olan FESPA 2017’deki (8-12 Mayıs) FESPA Awards’a katılarak uluslararası platformda yarışma imkanına sahip olacak.

En temel hedeflerinden birinin, canlı, yaratıcı ve zengin bir baskı endüstrisi oluşturmak olduğunu söyleyen ARED Başkanı Halil Eligür faaliyetleri hakkında şunları belirtti; “FESPA’nın maddi ve manevi katkılarıyla gerçekleşen faaliyetlerimiz üyelerimizin sektördeki büyümesine destek oluyor. Bunun yanı sıra endüstriyel reklam camiasında farkındalık oluşturarak kariyerlerinin başındaki reklamcıları ve yeni üyeleri sektöre kazandırıyor.”

Endüstriyel Reklam Ödülü ile hedeflerinin açık hava reklamcılığında yeni bir prestij seviyesi yaratmak olduğunu vurgulayan Eligür, geçen yılki ödül töreninin oldukça başarılı olduğunu ifade etti. Geçen yılki birincinin FESPA Digital 2016 Ödülleri’nde Türkiye’yi temsil etmesinden dolayı duydukları sevinci belirten Eligür bu yılki kazananın da gelecek yıl Hamburg’da düzenlenecek FESPA 2017’de aynı başarıya ulaşmasını dilediklerini ekledi.

ARED bunun yanı sıra FESPA’nın ‘Amaç için Kazanç’ programının finanse ettiği ve sektörün gelecek jenerasyonunu desteklemek amacıyla düzenlenen Genç ARED Dayanışma Toplantılarına da ev sahipliği yapıyor. Yılda iki kez gerçekleşen bu toplantılarla ARED; genç reklamcı ve baskıcıların buluştukları etkili bir platform oluşturuyor. Bu toplantılar genç isimlerin sektörle ve akranlarıyla tanıştıkları, deneyim alışverişi yaptıkları aynı zamanda sektörle bağlantılı konularda yapılan eğitim seminerlerine katılabildikleri sosyal fırsatlar sunuyor.

ARED’in Türkiye’deki faaliyetlerinin ‘Amaç için Kazanç’ felsefesinin canlı göstergesi olduğunu söyleyen Michael Ryan bu toplantılar hakkında şunları söyledi; “ARED’in Türkiye ve çevre bölgelerdeki çalışmaları ‘Amaç için Kazanç’ felsefesini ve bu felsefenin yerel baskı endüstrisine nasıl katkı sağladığını gösteriyor. Genç nesiller, baskı ve endüstriyel reklam alanlarında inanılmaz ölçüde yararlı olacak taze ve yaratıcı fikirlere sahip. Genç ARED Dayanışma Toplantıları bu nesillere endüstriyi daha da ileriye götürmeleri için gerekli bilgi ve desteği sunuyor. ”

Genç ARED Dayanışma Toplantılarıyla sektörün geleceğine olan hassasiyetini bir kez daha ortaya koyan ARED, gelecek nesilleri sektöre kazandırma adına da çalışmalar yürütüyor. Bu bağlamda ARED 2014’te, ilk FESPA Eurasia fuarından elde edilen gelirle İzmir Mersinli Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nde endüstriyel reklam programı açtı. Öğrencilere mesleki eğitim vererek, onlarla başarıya götüren bilgi ve araçları paylaşmayı hedefleyen programa son iki yılda 43 öğrenci katıldı.

Bir diğer yerel faaliyet sektörün önde gelen firmalarını ve fuar katılımcılarını bir araya getiren, 25 Ağustos’ta gerçekleşen FESPA Eurasia Yaza Veda Yemeği oldu. FESPA ve ARED’in birlikte ev sahipliği yaptıkları bu etkinlik içlerinde; Fujifilm, Optimum Digital Planet, Pimms, Lidya Group, Nova Baskı, Unifol, Alfredo Modiano, Brother ve Promakim’in de bulunduğu 120 fuar katılımcısını harika bir kokteyl ve akşam yemeğinde bir araya getirdi. Davetliler yeni ARED faaliyetleri ve en son gelişmeler hakkında bilgi edinirken aynı zamanda yeni bağlantılar kurma ve bilgi paylaşımları yapma şansını da elde etti. Bu sosyal etkinliğin büyük bir başarı olduğunu dile getiren ARED Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Demirseren yoğun katılımdan dolayı çok mutlu olduklarını belirtti. Demirseren şöyle devam etti; “FESPA Eurasia’ya sadece üç ay kala bu etkinlik bizlere katılımcılarla buluşma ve FESPA Eurasia 2016 hakkındaki güncel bilgileri paylaşma fırsatı tanıdı.”

Daha detaylı bilgi için www.fespaeurasia.com adresini ziyaret edebilirsiniz. Ziyaretçiler ücretsiz giriş için FESPA Eurasia web sitesinden, EURM603 kodunu kullanarak kayıt yaptırabilir.