FESPA EURASIA 2014, YENİ ARALIK TARİHLERİ İLE DÖRT GÜNE ÇIKARILDI [ 31 Mart 2014 ]


FESPA EURASIA 2014, YENİ ARALIK TARİHLERİ İLE DÖRT GÜNE ÇIKARILDI

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

FESPA Eurasia, ARED-FESPA ortaklığıyla ve yeni tarihleriyle 4-7 Aralık 2014’te CNR Expo İstanbul’da gerçekleştirilecek.

Fuar, katılımcı talepleri ışığında dört güne çıkarıldı. Yeni tarihler ise katılımcıların fuar için en uygun buldukları dönem göz önünde bulundurularak belirlendi. Fuar ortağı ARED – Açıkhava Reklamcıları Derneği de tarih değişikliğini desteklemektedir.

FESPA Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan, “İlk defa düzenlenen FESPA Eurasia, sektörde büyük bir heyecan uyandırdı, bir çok katılımcı firma FESPA’nın bölgede yeni bir soluk olduğunu dile getirdi” şeklindeki açıklamasına, “Herhangi bir lansman etkinliğinin ardından bir sonraki etkinliği şekillendirmek, önerilerini almak ve ihtiyaçlarını karşılamak için katılımcılarımız ile yakın bir diyalog içindeyiz. Eurasia Partner Komitemiz, Aralık ayı içerisinde mümkün olan en yüksek sayıda ziyaretçinin katılımını sağlamak için Cumartesi ve Pazar günlerini de kapsayan dört günlük bir fuar düzenlemek amacıyla böyle bir değişikliğe gitmiştir” sözlerini ekledi.

Sektör profesyonellerinin Aralık ayında fuar düzenlenmesine alışkın olmasının yanında FESPA Eurasia 2013 ziyaretçileri arasında yapılan anket de Aralık ayının fuara katılmak için yılın en ideal zamanı olduğunu göstermiştir. Ziyaretçilerin %60’ı yatırım bütçelerini Ocak ve Şubat ayında belirlemekte olduklarından FESPA Eurasia 2014, bölgedeki fuar ziyaretçilerinin teknolojik gelişmeleri keşfetmeleri ve yeni yatırımlar yapmaları için mükemmel bir zamanlamaya sahiptir. Anket katılımcılarının tamamı Perşembe ile Pazar günleri arasının bir fuara katılmak için en uygun günler olduğunu ifade etmiştir.

ARED Başkan Yardımcısı İbrahim Demirseren konuyla ilgili olarak “Aldığımız geri bildirimleri değerlendirdiğimizde bu yeni tarihlerin sektörümüz için en uygunu olduğunu gördük. ARED, tüm Türkiye’de düzenlediği seminer ve organizasyonlarıyla FESPA Eurasia 2014’ün tanıtımını sıkı bir çalışmayla yapacaktır” açıklamasını yaptı.

Cüneydi Opak, CEO, Orafol Türkiye: “FESPA Eurasia, profesyonel fuarcılık anlayışı ve yabancı katılımcıları dahil etmedeki kararlılığıyla sektörümüze yeni bir soluk getirdi. 2014 yılında da FESPA Eurasia’nın, şirketim ORAFOL Turkey’in atacağı başarılı ticari adımlara vesile olmasını temenni ediyorum.” 

Sn. Opak’ın görüşünü, Lidya Grup Genel Müdür Danışmanı Rıza Başoğlu da şöyle vurgulamıştır: “FESPA, sektöre ayrı bir soluk, disiplin ve heyecan getirdi. Hedef kitle odaklanması  ve katılımcı beklentilerini en doğru noktada buluşturdukları için FESPA organizasyonuna teşekkür ederiz.”

Öz Anadolu Kimyevi Maddeler firmasının sahibi Adem Bülbül ise şunları ifade etmiştir: “FESPA uluslararası tanınırlığı olan büyük bir organizasyon olarak baskı sektörünün en önemli firmalarını çekiyor. Ürünlerimizi dünya pazarlarıyla buluşturmamız için fırsatlar sunuyor.”

2013 yılında ilk defa yapılan FESPA Eurasia, 98’den fazla ülkeden karar verme yetkisine sahip yaklaşık 7000 kişiden oluşan uluslararası bir kitleyi çekmiştir. FESPA Eurasia’ya gelen ziyaretçilerin dörtte birinden fazlası Türkiye dışından gelmiş olup en önemli ziyaretçi grupları Bulgaristan, İran, Yunanistan, Rusya, Pakistan ve Ukrayna’dan gelmiştir.

FESPA CEO’su Neil Felton: “FESPA etkinliklerini şekillendiren topluluğumuzun görüşlerine çok değer veriyoruz. Çünkü sektör temsilcilerini sürece dahil etme, doğru bilgileri paylaşma ve ihtiyaçlarını dinlemede aktif rol oynayarak sektöre hizmet eden güçlü bir fuar oluşturmaya devam edebiliriz.” 

FESPA Eurasia 2014 hakkında daha fazla bilgi için, lütfen www.fespaeurasia.com adresini ziyaret ediniz.