SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :
Avrasya
bölgesinin en büyük ve en kapsamlı baskı ve endüstriyel reklam fuarı olan FESPA
Eurasia’da geri sayım başladı. 11-14 Eylül tarihleri arasında İstanbul Fuar
Merkezi’nde sektör profesyonellerini ağırlamaya hazırlanıyor. Geçtiğimiz yıl
11.000’den fazla ziyaretçiyle rekor kıran FESPA Eurasia, bu yıl da endüstriyel
reklamcılıktan tekstil baskıya, serigrafiden geniş format baskıya kadar en son
teknolojileri ve yenilikleri sergileyecek. Katılımcılar, geçtiğimiz yıllarda
olduğu gibi, ekonomik koşullar ne olursa
olsun FESPA Eurasia’nın markalarını güçlendirmek ve sektördeki konumlarını
korumak için kritik bir platform olduğu yönünde ortak görüş belirtiyor.
Türkiye’de düzenlenmeye başladığı ilk yıldan
beri FESPA Eurasia’yı tercih eden İstanbul Reklam’dan Şaban Beyler, “FESPA Eurasia’ya ilk yılından
bu yana katıldık ve katılmaya devam edeceğiz. Bu yıl ziyaretçi sayısının daha
yüksek olacağını düşünüyoruz. FESPA Eurasia’nın nitelikli ve satın almaya
niyetli bir ziyaretçi profili var, bu da katılımcılar açısından büyük bir
avantaj. Fuarın nitelikli ve doğrudan sektörle ilgili ziyaretçi kitlesi
sayesinde ziyaretçilerimize daha fazla zaman ayırabiliyoruz, bu da
ziyaretçilerimizle daha verimli görüşmeler yapmamıza olanak sağlıyor.” şeklinde
görüşlerini bildirdi.
FESPA Eurasia’da sadece büyük şehirler değil, Anadolu’nun farklı illerinde de yeni müşteriler edindiklerini belirten MRT Dijital Genel Müdürü Mert Çiçek, “Bugüne kadar katıldığımız FESPA Eurasia fuarlarında yeni müşteriler ve Anadolu’da sık bir araya gelemediğimiz müşterilerimizle görüşme fırsatları bulduk. Fuar etkisi sadece dört gün içine sığdırılan satışlarla sınırlı değil, yıl içinde yaptığımız satışlarımızı destekleyerek büyümemize katkı sağladı. Fuar, yeni modellerimizi daha çok kişiye kısa zamanda tanıtmamızı sağlıyor.” dedi.
Türkiye'nin açıkhava ve endüstriyel reklam
alanındaki en önde gelen sektör kuruluşu olarak ARED, FESPA Eurasia fuarının en
önemli destekçisi olması katılımcılar nezdinde de büyük güven kaynağı sağlıyor.
Bu yıl da hizmetlerini ziyaretçileriyle FESPA Eurasia furanıda buluşturmayı
hedefleyen Sds Şirket Ortağı Altuğ
Öztürk; “Sektörümüzün derneği ARED’i destekleyerek bu fuara katılmak başlı
başına bir kazanımdır. Ürettiğimiz ürünler ve temsilcisi olduğumuz markaları
sergileme fırsatını en iyi şekilde buluyoruz. Fuar, sektörümüzün gelişimine
katkı sağlamak ve mevcut işbirliklerimizi en iyi şekilde ağırlamak için
mükemmel bir platform sunuyor.” şeklinde konuştu.
Her yıl sadece bölgenin değil aynı zamanda
Avrupa ve Asya bölgesinden gelen yabancı ziyaretçilerin de buluşma noktası olan
FESPA Eurasia, katılımcılara, global arenada sektör yeniliklerini tanıma
fırsatının yanısıra yeni iş olanakları da sunuyor. Yazım Reklam’dan Muharrem
Yıldırım, “FESPA Eurasia sayesinde komşu ülkelerden verimli ziyaretçi profili
ve yeni iş bağlantıları kurduk. Sektör paydaşlarımızla bir araya gelmek ve
kendimizi bir daha hatırlatmak, fuarın en önemli avantajlarından biridir. Fuar,
ekonomik durgunluk dönemlerinde bile markamızı güçlendirmek ve sektördeki
konumumuzu korumak için kritik bir platform sunuyor.” dedi. Deniz Dış Ticaret’tenİbrahim Demirseren ise “FESPA Eurasia fuarına katılımımız sayesinde yeni müşteri portföyleri
oluşturduk ve mevcut müşterilerimizle olan ilişkilerimizi güçlendirdik. Fuarda
kurduğumuz iş bağlantıları ve gerçekleştirdiğimiz görüşmeler iş hacmimizi
artırmamızda büyük rol oynadı. Bu yılki FESPA Eurasia fuarından beklentimiz,
ziyaretçi sayısının artması ve fuarın daha geniş bir kitleye ulaşmasıdır.”
şeklinde konuştu.