SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :
ARED Başkanı Ahmet Özdemirel, Başkan Yardımcısı Şahin Acar, Genel Sekreter İbrahim Demirseren, Sayman Levent Olcayto, Yönetim Kurulu Üyesi Şaban Beyler, İstanbul Avrupa Yakası İl Temsilcisi Muharrem Yıldırım ve ARED 8. Dönem Yönetim Kurulu Üyesi Aynur Çakır’ın katılımlarıyla 24 Ekim 2019 tarihinde Ankara’ya ziyaret gerçekleştirildi.
ARED Ankara İl Temsilcisi Erol Gökmen’e (Osmanlı Reklam) gerçekleştirilen ilk ziyaretin ardından, Ankara Ticaret Odası 13 No’lu Reklam ve Görsel İletişim Faaliyetleri Meslek Komitesi ile destek ve iş birliği odaklı toplantı gerçekleştirildi. Toplantıya, Ankara Ticaret Odası Başkanı Gürsel Baran, 13. Meslek Komitesi Başkanı Arif Demirbaş, Başkan Yardımcısı ve Meclis Üyesi Selim Gökşin, Komite ve Meclis Üyesi Burhan Varol, Komite ve Meclis Üyesi Hayati Özbek, Komite Üyesi Bilal Tekok, Komite Üyesi Emre Özkan, Komite Üyesi Ferhat Çınar katılım gösterdi. ARED’in, Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü’nün sağlıklı bir veri tabanının oluşmasını sağlamak amacıyla ortak bir NACE kodunun oluşturulması ve sektör firmalarının aynı NACE kodunda toplanması, sektörün eğitimli, nitelikli istihdam eksikliği, kamuya açık alanlarda sergilenmekte olan söz konusu ürünlerin, periyodik bakımlarının yapılmasının zorunlu hale getirilmesi ve imalatta kullanılan ürünlerin fire oranlarının güncellenmesi için çalışmalar yapılması konusundaki hedefleri paylaşıldı. ATO Başkanı Gürsel Baran, sektör mensuplarının sözcüsü olarak ARED’in ilettiği talep ve hedefleri dikkatle dinledi ve takipçisi olacağını belirtti.
ATO’da yapılan toplantının ardından, Ankara Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Daire Başkanı Selami Aktepe ile gerçekleştirilen görüşmede, ARED Yönetim Kurulu yeni görevi nedeniyle Aktepe’yi kutladı. İç veya dış mekanlarda uzun süreli kullanımda olan endüstriyel reklam ürünlerinin, kar, yağmur, fırtına gibi dış etkenlerin de etkisiyle deforme olup koparak düşme, can ve mal kaybına sebep olma riski taşıması sorunu hakkında görüş paylaşımında bulunuldu. Bu riski ortadan kaldırmak için yerel yönetimlerin denetim ve sorumluluğunda “Sektör firmalarına, üretim ve montajını yaptığı ürünün periyodik bakım ve onarımını yapma” düzenlemesi getirilerek uygulanmasına ihtiyaç olduğu belirtildi. Selami Aktepe, ilan ve reklamların bakım ve onarımı hususundaki sektör görüşleri hususunda destek olmaktan oldukça memnun olacağını ve Ocak 2020’den itibaren bu konulardaki çalışmalarını arttıracağını belirtti.
Ankara ziyaretleri, Büyükşehir Belediyesi Sosyal Medya Daire Başkanı Yüksel Işık ile tamamlandı. ARED Yönetim Kurulu yeni görevi nedeniyle Işık’ı kutladı ve ilan ve reklamların bakım ve onarımıyla ilgili konuda kamuoyu oluşturulması konusunda destek talep etti.